در دنیای کنونی هر روز شاهد پیشرفت و افزایش سطح اطلاعات در زمینه های مختلف هستیم که ظروف آشپزخانه نیز از این پیشرفت مستثنی نیستند . کارشناسان و پژوهشگران علمی و تخصصی دریافتند یکی از عواملی که امکان بروز بیماریهای مختلف را برای انسان ها بوجود می آورد ، برخی از ظروف پخت و پز آشپزخانه است.

، بدین صورت که این ظروف ،به تنهایی می توانند غذای پخته شده را مسموم و یا در دراز مدت بر اثر کنده شدن روکش و یا ترکیب جنس ظرف با غذا ، باعث بیماری های مختلف در بدن شوند به طور مثال ، ظروف روئی که همان ظروف آلومینیومی است و در سایزهای مختلف در آشپزخانه های خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، یکی از مهمترین عواملی است که باعث بیماری آلزایمر و یا فراموشی می شود .  رنگ سیاهی که در تماس دست با ظروف آلومینیومی بر روی پوست ایجاد می شود ، همان ماده ای است که با غذا ترکیب شده و بوسیله سیستم گوارشی بدن وارد خون می شود و در مغز انسان رسوب کرده و بیماری آلزایمر را بوجود می آورد .

کارال جهت جلوگیری از این معضل بهداشتی , فرآیند هاردآنادایزد را ارایه می دهد ، بطوریکه ظروف کارال بدون هیچ نوع روکش ، رنگ ، لعاب و حتی تفلون بوده , که این ویژگی کارال را به ظرفی بدل نموده که هرچه بیشتر با سیم ظرفشویی شسته شود عمرش افزایش می یابد ! فرآیند هاردآنادایزد حتی در صنعت هوایی هم کاربرد بسیار دارد ، بطوریکه در ساخت بدنه هواپیما نیز مورد استفاده قرار می گیرد . ظروف کارال تنها ظروفی هستند که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی بوده و بر خلاف ظروف رایج ، هیچ نوع لایه و روکشی ندارند ، طعم غذا راتغییر نمی دهند و مواد مضری از خود به غذا پس نمی دهند.ظروف کارال مورد تایید اتاق بازرگانی و صنایع مونیخ آلمان بوده و از حیث تکنولوژی در خاورمیانه منحصر به فرد است.

نمایندگی قم:۴۵ متری صدوقی، ۲۰ متری امام حسین، نبش کوچه ۱۹
گروه بازرگانی بهین کالا
۰۲۵۳۲۸۹۱۰۷۴-۰۲۵۳۲۸۹۱۱۹۸
آقای سعادتمند